यहि त हो बिद्यार्थी जिवन ......।।


मलाई के–के–के–के भनि रहन्छ ।।
म पढि रहेको बेला फोटो खिच्दिरहन्छ।।
सरले छोडेर गए पनि पर्खिरहन्छ ।।
साथी त यस्तो होस्, मैले भनेको मानिरहन्छ।।
चिया पिउँदा पनि हसाई रहन्छ ।।
बाटोमा हिड्दा पनि रमाईलो गरीरहन्छ।।
कहिलेकाहि क्लास मिस हुदा पनि..
मिस कल मारी रहन्छ ।।
जस्ले जे भने पनि मेरो बारेमा उस्ले...
मलाई सजग गराई रहन्छ ।।।
मेरो ग्रुप मध्ये सबै भन्दा बेकामे चाहि मै रहेछु ।।।
यहि त हो बिद्यार्थी जिवन ......।।


मलाई के–के–के–के भनि रहन्छ ।।
म पढि रहेको बेला फोटो खिच्दिरहन्छ।।
सरले छोडेर गए पनि पर्खिरहन्छ ।।
साथी त यस्तो होस्, मैले भनेको मानिरहन्छ।।
चिया पिउँदा पनि हसाई रहन्छ ।।
बाटोमा हिड्दा पनि रमाईलो गरीरहन्छ।।
कहिलेकाहि क्लास मिस हुदा पनि..
मिस कल मारी रहन्छ ।।
जस्ले जे भने पनि मेरो बारेमा उस्ले...
मलाई सजग गराई रहन्छ ।।।
मेरो ग्रुप मध्ये सबै भन्दा बेकामे चाहि मै रहेछु ।।।
यहि त हो बिद्यार्थी जिवन ......।।

प्रकाशित मिति: Wednesday, November 30, 2011

यसमा तपाईको प्रतिक्रिया

0 comments

Write Down Your Responses